Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya

VI Jornada valenciana de Documentació

El proper 7 d’octubre se celebra la VI Jornada valenciana de Documentació, organitzada per COBDCV. Aquesta edició indaga en el rol dels professionals de la informació i les biblioteques en la innovació social, en dissenyar societats i una democràcia connectiva, amb perspectiva de futur i sense els límits clàssics dels espais, amb mètodes contrastats i d’avantguarda per fer innovació al nostre entorn, com gestionar la desinformació, els seus paranys i com ens afecta (especialment als joves), podem construir narratives i valors professionals adequades a la societat digital actual.

La Jornada del #JVDOC22 arrenca el dia 6 amb una visita per la València republicana seguida d’un sopar.

Podeu consultar el programa i fer la vostra inscripció en el web de la Jornada. Recordeu que com a membres de Fesabid les persones col·legiades al COBDC gaudim d’un descompte. A més i per primer cop es podrà assistir a l’acte via streaming.

Date

07 oct. 2022
Expired!

Time

All Day
0
    0
    La teva cistella
    La teva cistella està buidaTorna a la Botiga
    Parlem!
    1
    En què et podem ajudar?
    El xat del COBDC
    Recorda que el nostre horari d’atenció és de dilluns a dijous de 10.00h. a 14.00h. i de 15.00h. a 18.00h., i els divendres de 10.00h. a 14.00h. Fora d’aquest horari podeu escriure a cobdc@cobdc.org