Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya

Estudi: Balance 2020 de las diez áreas que más van a cambiar en nuestras bibliotecas

27 maig 2021

El 2013 el Grupo de Trabajo de Prospectiva del Consejo de Cooperación Bibliotecaria (CCB) va realitzar l’estudi «Prospectiva 2020: Las diez áreas que más van a cambiar en nuestras bibliotecas en los próximos años», en el qual va participar Lluís Anglada com a representant català. En aquest document els autors intentaven fer un exercici basat en les evidències de què es disposava el 2013.

L’any 2020 aquest mateix GT va presentar una revisió d’aquest text anomenat «Balance y proyección del Informe Prospectiva 2020: las diez áreas que más van a cambiar en nuestras bibliotecas», en el qual també participa Anglada.

En el text s’indica que, «amb caràcter general, es detecta un grau de compliment molt més gran en les deu tendències de futur que es van marcar que sobre els reptes o accions que les biblioteques haurien d’afrontar per fer-los front».

Compartir

WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
0
    0
    La teva cistella
    La teva cistella està buidaTorna a la Botiga
    Parlem!
    1
    En què et podem ajudar?
    El xat del COBDC
    Recorda que el nostre horari d’atenció és de dilluns a dijous de 10.00h. a 14.00h. i de 15.00h. a 18.00h., i els divendres de 10.00h. a 14.00h. Fora d’aquest horari podeu escriure a cobdc@cobdc.org