Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya

United for Libraries (ALA) a favor dels serveis bibliotecaris i d'accés gratuït a la informació

19 juliol 2019

United for Libraries és una divisió ampliada de l’American Library Association (ALA), creada el 2009, que vol donar veu a les biblioteques i parlar sobre els serveis bibliotecaris i l’accés gratuït a la informació.

La seva missió és «donar suport als qui governen, promouen, defensen i recapten fons per a tot tipus de biblioteques». Per fer-ho possible:

  • Disposen d’un programa de formació contínua i integral.
  • Fomenten la formació i el desenvolupament dels grups d’amics de les biblioteques i de les fundacions de biblioteques.
  • Proporcionen un mitjà perquè el personal directiu de les biblioteques tingui accés a informació i recursos que els resultin útils en la governança de les seves unitats d’informació.
  • Faciliten a tots els qui valoren les biblioteques els materials i el suport que necessiten per defensar eficaçment les seves biblioteques en l’àmbit local, estatal i nacional.
  • Sensibilitzen el públic general sobre l’existència de grups formalitzats com ara administradors, grups d’amics de biblioteques i fundacions de biblioteques, i els serveis que ofereixen per fomentar i desenvolupar una participació més àmplia en el suport de biblioteques de tot el país.

Compartir

WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
0
    0
    La teva cistella
    La teva cistella està buidaTorna a la Botiga
    Parlem!
    1
    En què et podem ajudar?
    El xat del COBDC
    Recorda que el nostre horari d’atenció és de dilluns a dijous de 10.00h. a 14.00h. i de 15.00h. a 18.00h., i els divendres de 10.00h. a 14.00h. Fora d’aquest horari podeu escriure a cobdc@cobdc.org