Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya

Acte Intercol·legial amb motiu del Dia Internacional de les Dones

Amb motiu del Dia Internacional de les Dones, la Comissió de Dones i Igualtat de l’Associació Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya, organitza el proper 3 de març, a les 18hs a l’auditori de la 8a planta de la seu de l’Associació (seu ICAB)  un acte  reivindicatiu de les dones en el món professional amb el títol “Amb veu de dona, parlem de lideratge, desigualtats i inclusivitat, amb el programa següent:

 

18 h Benvinguda institucional:

Sr. Jesús M. Sánchez García, president de l’Associació de la Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya i degà de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona.

 Sra. Núria Carrera i Comes, presidenta de la Comissió de Dones i Igualtat i vicepresidenta de l’Associació de la Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya.

Sra. Mireia Mata i Solsona, secretària d’Igualtats del Departament d’Igualtat i Feminismes de la Generalitat de Catalunya.

 

18:20 h Presentació del Decàleg per l’equitat de gènere

Presentació del Decàleg per l’equitat de gènere: el Nostre Clam per l’Equitat   a càrrec de la Sra. Anna Parés Rifà, exdegana del Col·legi de Professionals de la Ciència Política i de la Sociologia de Catalunya.

Visualització del vídeo Decàleg per l’equitat de gènere en l’àmbit dels col·legis professionals de Catalunya.

 

18:30 h Ponències

“Cap a un lideratge inclusiu i divers”: Sra.  Paula Gil Leyva, presidenta de Metges sense Fronteres d’Espanya.

Presenta: Sra. Núria Oliva, vocal de Salut Pública del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona

 

“Urbanisme feminista per una ciutat més justa”: Sra. Blanca Baldívia Gutiérrez, sociòloga  urbana, membre de l’equip multidisciplinar Col·lectiu punt 6.

Presenta: Sra. Cristina Mora Porcel, arquitecta i vocal de la Junta de Col·legi d’Arquitectes de Barcelona i Presidenta de la permanent de la Comissió de Dones i Igualtat.

 

“On són i quin rol juguen les dones en l’espai digital i en la Intel·ligència Artificial?”: Sra. Karina Gibert Oliveras, catedràtica de la UPC i directora del Centre de Recerca intel·ligent Data Science and Artificial Intelligence.

Presenta: Núria Castell Ariñó, doctora en informàtica i dedicada a activitats de gènere i a la promoció de la tecnologia entre les noies.

 

19:30h Cloenda

Sra. Núria Carrera, presidenta de la Comissió de Dones i Igualtat Intercol·legial i vicepresidenta de l’Associació Intercol·legial

 

Inscripcions:

Presencial (amb aforament limitat): intercat@icab.cat

Assistència on-line: clicar al següent enllaç: https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_7spcs4s-RoGeHEMxjU7acg

Date

03 març 2022
Expired!

Time

18:00 - 20:00
0
    0
    La teva cistella
    La teva cistella està buidaTorna a la Botiga
    Parlem!
    1
    En què et podem ajudar?
    El xat del COBDC
    Recorda que el nostre horari d’atenció és de dilluns a dijous de 10.00h. a 14.00h. i de 15.00h. a 18.00h., i els divendres de 10.00h. a 14.00h. Fora d’aquest horari podeu escriure a cobdc@cobdc.org