Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya

Fòrum Edita Barcelona 2023

Per vuitè any es convoca aquesta trobada de debat sobre els grans reptes, oportunitats i problemes del món del llibre i l’edició actual.

El Fòrum Edita té lloc a Barcelona, capital editorial internacional i està organitzat pel Gremi d’Editors de Catalunya i la UPF Barcelona School of Management, el Forum Edita compta amb el suport de CEDRO, el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, de l’Ajuntament de Barcelona i del Ministerio de Cultura y Deporte i la col·laboració d’EDITORS.CAT i la Federación de Gremios de Editores de España.

Trobareu més informació a web del Fòrum Edita

Date

04 - 06 set. 2023
Expired!

Time

All Day
0
    0
    La teva cistella
    La teva cistella està buidaTorna a la Botiga
    Parlem!
    1
    En què et podem ajudar?
    El xat del COBDC
    Recorda que el nostre horari d’atenció és de dilluns a dijous de 10.00h. a 14.00h. i de 15.00h. a 18.00h., i els divendres de 10.00h. a 14.00h. Fora d’aquest horari podeu escriure a cobdc@cobdc.org