Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya

Nou conveni entre el Consorci de Biblioteques de Barcelona (CBB) i el COBDC

5 març 2021

Aquesta setmana s’ha signat un acord de col·laboració entre el COBDC i el Consorci de Biblioteques de Barcelona. Aquest conveni, que té una vigència de quatre anys prorrogables, té com a finalitat promoure la formació professional del personal del Consorci, per la qual cosa el COBDC reservarà determinades places en el cursos de formació programada durant el curs. El CBB també podrà demanar la programació de cursos a mida per atendre necessitats de formació específiques.

Per la seva banda, el CBB es compromet a cedir espais per atendre les trobades i actes organitzats pel COBDC, que també podrà utilitzar sales de les biblioteques de Barcelona per fer-hi formació, de comú acord amb el CBB i segons disponibilitat.

Aquest conveni, de la mateixa manera que els convenis anteriors, pretén refermar els lligams entre ambdues entitats i deixa la porta oberta a d’altres col·laboracions d’interès comú.

Compartir

WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
0
    0
    La teva cistella
    La teva cistella està buidaTorna a la Botiga
    Parlem!
    1
    En què et podem ajudar?
    El xat del COBDC
    Recorda que el nostre horari d’atenció és de dilluns a dijous de 10.00h. a 14.00h. i de 15.00h. a 18.00h., i els divendres de 10.00h. a 14.00h. Fora d’aquest horari podeu escriure a cobdc@cobdc.org