Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya

Nèmesi Advocades i Assessores

Organització que té com a objectiu la prestació de serveis jurídics i d’assessoria en l’àmbit penal, laboral i de discriminacions específiques per raó de gènere, de la forma en què especifiquem a continuació:

  • Primera visita gratuïta al despatx de Nèmesi Advocades, en la qual es podrà fer una valoració del cas.
  • 25% de descompte respecte dels honoraris que cobri la lletrada encarregada de la representació i acompanyament, en cas que la primera visita pugui generar l’inici d’un procediment judicial o siguin necessàries més visites per tal de valorar l’assumpte.

Compartir

WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
0
    0
    La teva cistella
    La teva cistella està buidaTorna a la Botiga
    Parlem!
    1
    En què et podem ajudar?
    El xat del COBDC
    Recorda que el nostre horari d’atenció és de dilluns a dijous de 10.00h. a 14.00h. i de 15.00h. a 18.00h., i els divendres de 10.00h. a 14.00h. Fora d’aquest horari podeu escriure a cobdc@cobdc.org