Biblioteques i arxius a l'aplicació Vibra, on descobrireu l’oferta cultural de Catalunya
Al Document us hem parlat en diverses ocasions sobre apps que són rellevants per a les persones que treballen en el nostre sector: llibres, biblioteques, lectura fàcil, etc.
Avui us comentem una nova aplicació que acaba de presentar la Generalitat de Catalunya i que serà d’interès per aquelles persones que valoren diversos vessants de la cultura: exposicions d’art i fotografia, conferències, recitals de música, etc. Es tracta de l’app Vibra.
Es pot descarregar per a dispositius Android i iOS. Permet cercar per paraula clau al camp «Què vols cercar?», per comarca a «On vols cercar?», per període de temps, àmbits temàtics i categories.
[huge_it_gallery id=”8″]
Tot i que no permet cercar per l’organitzador de l’activitat (nom o tipologia), gràcies a la cerca per paraula clau s’hi poden trobar activitats organitzades per biblioteques i arxius. Cal matisar, però, que en el segon cas els resultats de la cerca no són tan precisos.