Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya

IFLA Global Vision, segona fase. Participa-hi!

21 juny 2018

L’IFLA està portant a terme el projecte IFLA Global Vision en què involucra la comunitat bibliotecària en el desenvolupament d’una visió global per al futur de les biblioteques, mitjançant la celebració de tallers regionals, nacionals i enquestes.

L’informe de l’IFLA Global Vision és el resultat de les reunions i dades de les votacions realitzades el 2017 i recull els deu aspectes més destacats dels desafiaments i oportunitats del sector bibliotecari a tot el món. Aquest 2018 l’IFLA ha engegat la segona fase de les discussions de la Visió Global l’abast, l’objectiu del qual és veure com les idees poden convertir-se en accions.

FESABID desenvolupa aquesta segona fase a l’Estat espanyol, i per aquesta raó ha dissenyat un breu formulari que us convidem a complimentar. És només una pregunta i es tracta de triar 4 dels 10 aspectes més destacats dels desafiaments i oportunitats del sector bibliotecari a Espanya.

El seu objectiu és comptar amb la visió del major nombre de professionals i, posteriorment, treballar els resultats en tallers.

Podeu accedir-hi en el següent enllaç: IFLA GLOBAL VISION, segona fase

Obert fins el 25 de juny. Només serà 1 minut!

Compartir

WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
0
    0
    La teva cistella
    La teva cistella està buidaTorna a la Botiga
    Parlem!
    1
    En què et podem ajudar?
    El xat del COBDC
    Recorda que el nostre horari d’atenció és de dilluns a dijous de 10.00h. a 14.00h. i de 15.00h. a 18.00h., i els divendres de 10.00h. a 14.00h. Fora d’aquest horari podeu escriure a cobdc@cobdc.org