Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya

Infografia de la Fundación Germán Sánchez Ruipérez: Los móviles, nuevo territorio para el fomento de la lectura de los jóvenes

12 febrer 2019

La Fundación Germán Sánchez Ruipérez ha presentat una infografia sobre l’ús que els joves fan dels mòbils i en especial sobre el paper que poden tenir per fomentar la lectura entre les noies i els nois d’aquesta etapa.

En aquesta fitxa trobareu índexs de lectura («els menors de 25 anys espanyols tenen els índexs més alts de lectura, així com d’ús de mòbils»), les tendències actuals i de futur, així com la nova forma de consum, anomenada communitaiment (barreja de consum de continguts multimèdia i entreteniment). Segons la seva opinió, la Fundación creu que la base per fomentar la lectura entre els adolescents es troba en la idea de combinar petites peces de lectura per als espais de temps d’espera (els trajectes de metro, consultes de metges, etc.).

Compartir

WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
0
    0
    La teva cistella
    La teva cistella està buidaTorna a la Botiga
    Parlem!
    1
    En què et podem ajudar?
    El xat del COBDC
    Recorda que el nostre horari d’atenció és de dilluns a dijous de 10.00h. a 14.00h. i de 15.00h. a 18.00h., i els divendres de 10.00h. a 14.00h. Fora d’aquest horari podeu escriure a cobdc@cobdc.org