
Les biblioteques i els arxius en el Catàleg de Serveis 2021-23 de la Diputació de Barcelona
Cada any, la Diputació de Barcelona elabora un catàleg de serveis, que defineix com una eina on es «recull l’oferta de suport tècnic, material i econòmic que la Diputació posa a l’abast dels governs locals perquè exerceixin les seves competències».
Per primera vegada el Catàleg té una visió de mandat (2021-2023), fet que potenciarà un caràcter més estable que facilitarà «una millor planificació de mandat per part dels ajuntaments i també reduirà els costos que fins ara hi havia a l’hora de gestionar un nou Catàleg cada any».
Recordeu que el vostre municipi pot demanar aquestes ajudes. Per tant, si penseu que poden ser interessants per a la vostra unitat d’informació, feu-ne la pertinent difusió a qui correspongui. Tot seguit us desglosem els cinc recursos que són prestats directament per la Gerència de Serveis de Biblioteques.
- Digitalització i difusió dels fons locals i patrimonials 2021: de l’1 de febrer al 30 d’abril de 2021
- La catalogació dels fons especials de les biblioteques públiques: de l’1 de febrer al 30 d’abril de 2021
- Els estudis per a la creació o millora d’equipaments bibliotecaris: de l’1 de febrer al 30 de setembre de 2021
- El projecte de mobiliari de biblioteques noves o en trasllat: de l’1 de febrer al 30 de setembre de 2021
- Les jornades i seminaris en l’àmbit de la lectura i la biblioteca pública: de l’1 de febrer al 4 de març de 2021